czwartek, 13 marca 2014

Party like a lord!

Przyszła do mnie wielka paczka od Lorda Somersy ;) Oprócz kilku gadżetów znalazłam w niej nową odsłonę tego piwka, o smaku JEŻYNOWYM. To będzie idealne piwo na gorący, majówkowy dzień! Buteleczka jest ładna i zachęca do spróbowania, więc postanowiłam przetestować je z grupą znajomych. A dla obiektywności osądu, dałam im do wypełnienia małą ankietę...










WYNIKI ANKIETY:

Butelka: 6/6  - kolory etykiety są świetnie dobrane, buteleczka jest zgrabna, z uroczym, fioletowo-złotym kapslem. I ładnie komponuje się z paznokciami "nude" ;)

Kolor: 4,5/6 - kolor jest ok, jedyne co ktoś mógłby mu zarzucić, to że nie kojarzy się z jeżynami

Zapach: 4/6 - baaardzo słodki, ale wyraźnie owocowy.

Smak: 5/6 - piwo jest naprawdę smaczne. Jest słodkie i owocowe, ale dobrze schłodzone fajnie odświeża i pobudza do działania. Myślę, że gdyby okoliczności testowania były inne - maj, łąka, koc, słońce - każdy dałby 6/6!

Piana: 6/6 - pianka jest dokładnie taka, jaka być powinna ;)

RAZEM: 25,5/30 - NO CAŁKIEM NIEŹLE, LORDZIE SOMERSBY! ;)





4 komentarze:

  1. Dokładnie, schłodzony jest świetny! Fajnie, że już coraz bliżej do majówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A słyszałam, że w kwietniu ma nowy smak wejść - oby gruszkowy! <3

      Usuń
    2. Ciii...to będzie niespodzianka ;)

      Usuń