czwartek, 18 września 2014

Kuchnia dla kreatywnych - KONKURS

Uwielbiam piękne, oryginalne wnętrza. A na punkcie różnych kuchennych rozwiązań mam istnego bzika. Na pewno nie jeden z Was podskoczył by z radości tak jak ja, gdyby poproszono go o pomoc przy tym projekcie. Otóż Siemens, Pfleiderer, Wiór,  Snaidero i portal Foorni.pl  ogłosili konkurs dla designerów, architektów, projektantów wnętrz, studentów wydziałów architektury i wydziałów artystycznych, którzy mieli zrealizować temat „Funkcjonalna i innowacyjna kuchnia dla kreatywnych”.  Tak, mieli zaprojektować kuchnię moich marzeń! ;) 

Wyłoniono już pięciu finalistów, a za tydzień finał podczas którego czeka mnie niesamowite zadanie! Jako pierwsza, w towarzystwie innych blogerów będę mogła gotować i myszkować w zwycięskiej kuchni :D

Jak Wam sie podobają projekty finalistów? Może któryś przedstawia kuchnię Waszych marzeń?


Dobromir Marek

Mateusz Warzecha

Agnieszka Pałtynowicz

Joanna Dolot

Sylwia Gieruszyńska

5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie zbyt surowo i minimalistycznie. Kuchnia powinna być ciepła i przytulna, a nie geometryczna i nowoczesna. Lubie stare półki, przeszklone kredensy i suszone zioła- romantyczne wizje wnętrz w stylu cottage. Gdybym miała wybierać z pokazanych wyżej wybrałabym projekt Agnieszki, ale swojej kuchni bym tak nie zaprojektowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem, która wygrała. Piękne grafiki, ale niestety praktycznie każda z tych kuchni zawiera błędy konstrukcyjne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Bo nie wydaje mi się, by osoba będąca laikiem jak Ty mogła to tak łatwo określić.

      Usuń
    2. Naprawdę? A skąd taki laik jak Ty jest w stanie to określić po kilku zdjęciach? Zazdrość, czy roentgen w oczach? Mi się te kuchnie podobają i myślę, że warto promować młodych.

      Usuń
    3. Akurat tak się składa, że nie jestem laikiem i mogę Ci wskazać błędy w każdej z nich. Owszem pod względem graficznym wszystkie są bardzo ładne, ale niestety praktycznie każda z nich ma błąd lub błędy. I nie jest mi potrzebny rentgen w oczach tylko wiedza :)

      Usuń